Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Twój koszyk 0 zł
Kategorie
PL / zł

Reklamacje

Opublikowano:

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy instrukcję:

  1. Napisz do nas na maila (esklep@green-sklep.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe - załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
  2. Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej. (W przypadku braku paragonu należy podać dokładny numer zamówienia.
  3. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.

 

Adres reklamacyjny:

ul. Jaśminowa 4

Chojęcin-Szum, 63-640 Bralin

Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki